08 // 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14.15.16.17.18.19.20.21.22.23.24.25.26.27.28.29.30. // 10

スポンサーサイト 


[edit]

trackback: -- | comment: --

ひきこもり 

部屋の窓に風が吹く
事故現場を撮影する人達は不必要な感想を述べて
彼の自殺を画面越しに見る
ポテトチップスを食べながら
僕は部屋の窓を叩いた


部屋の窓に風が吹く
事故現場を撮影する人達は不必要な感想を述べて
彼の自殺を画面越しに見る
ポテトチップスを食べながら
僕は部屋の窓を叩いた


「誰かこないかな」その言葉は世界を閉ざし続ける


部屋のWindowsに風が吹く
事故現場に群がる人達は不愉快な感想を述べると
彼女が泣きだすのをスクリーンで見る
ポテトチップスを食べながら
僕は部屋の窓を開けた


「誰かこないかな」その言葉は世界を閉ざし続ける
「誰かこないかな」その言葉は世界を閉ざし続ける
「誰かこないかな」その言葉で世界が叫び続ける
「誰かこないかな」その言葉が世界を彩り続ける










「Staying indoors」



The wind blows to the window of the room.
People who take a picture of the crash site describe a needless impression, and see his suicide on the screen.
I beat against the window of the room while eating potato chips.



The wind blows to the window of the room.
People who take a picture of the crash site describe a needless impression, and see his suicide on the screen.
I beat against the window of the room while eating potato chips.




"Does not someone come?" The word keeps shutting the world.




The wind blows to Windows of the room.
When they describe an unpleasant impression, people who crowd the crash site see her begin to weep on the screen.
I opened the window of the room while eating potato chips.




"Does not someone come?" The word keeps shutting the world.
"Does not someone come?" The word keeps shutting the world.
"Does not someone come?" The world keeps shouting in the word.
"Does not someone come?" The word keeps coloring the world.

テーマ: ニー速

ジャンル: サブカル

[edit]

« 放課後ローソンフェア  |  「パチンコ・スロットの打ち方」初心者マニュアル »

この記事に対するコメント

コメントの投稿

Secret

トラックバック

トラックバックURL
→http://noizirou.blog112.fc2.com/tb.php/47-45b91df4
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

不登校・ひきこもり脱出レポート

1年間不登校でひきこもりだった私の息子が わずか15日で笑顔になり 元気に学校...

特選情報 | 2010/11/20 16:07

